Rejstřík témat
Vyhledávání podle kombinace klíčových slov
#
A
B
C
Č
D
Ď
E
F
G
H
CH
I
J
K
L
M
N
Ň
O
P
Q
R
Ř
S
Š
T
Ť
U
V
W
X
Y
Z
Ž
reklama
- Reklama využívá naši vrozenou neomezenou touhu po všem (Články) Svět je podobný trhu s tisíci možnostmi. Reklama nám slibuje nekonečné štěstí. Není ale technicky možné mít vše, co chceme... Je třeba se rozhodovat.
- Bůh naštěstí vidí nejenom na facebook, ale i do našeho srdce (Téma týdne) Na sociálních sítích lidé sdílejí úžasné zážitky z úžasných dovolených, zdánlivé či opravdové partnerské a rodinné štěstí, úspěchy v práci, polo/nahé fotografie dokonalých těl……
- Falešní pastýři nás vedou pomalu a nenápadně (Téma týdne) Pokud se člověk ocitne v opravdové krizi a zmatku,
možná pochopí, jak se může cítit bezradná "ovce bez pastýře".
Člověk se totiž chce pyšnit tím, jak je samostatný,
jak…
- Neexistují dokonalé vztahy a rodiny (Téma týdne) Neexistují dokonalé rodiny, které nám představuje klamná reklama. V nich neubíhají roky, neexistují nemoci, bolest, smrt. Konzumní reklama tak předvádí iluzi, která nemá nic společného se…
- Slibovat něco zdarma je oblíbený reklamní trik (Téma týdne) Jak přistupovat k Božím nabídkám zdarma?
Není v tom taky nějaká reklamní finta?
Může být něco hodnotného zadarmo?
Co se nabízí zadarmo, je nám podezřelé.
- V době „zábavního průmyslu“ není lehké si odpočinout (Články) Zábavní průmysl – zamyslete se už jen nad tím slovem: „zábavní průmysl“ – dnes značně rozkvétá a reklamy vykreslují ideální svět jako veliký herní park, kde se všichni baví.…
- Mít informace neznamená totéž co rozumět (Téma týdne) Vidět znamená mimo jiné vnímat tak, že člověk porozumí. Ale v řeči bible to znamená ještě víc: vidět Božíma očima a rozumět podle jeho moudrosti. A to je pro člověka úkol skutečně nad-lidský.
- O zdravé výživě trochu jinak (Téma týdne) Zdravá výživa, energetické nápoje - reklamy nás bombardují ze všech stran. K této pestré nabídce se přidává tichá a nenápadná "reklama" na "novou výživu". Nenajdeme ji na pultech…
- O zodpovědnosti spisovatele (Kapitola z knihy) Manipulace jako výrobek
- On-line marketing, falešné fb profily, klamavá reklama (Otázky a odpovědi) Mým úkolem by mělo být vytváření falešných profilů na Facebooku