Mediální spolupráce

Mediální spolupráce – několik obecných pravidel

Vážení přátelé, těší nás Váš zájem o zveřejnění Vaší informace na našem webu. Rádi bychom Vám vyšli vstříc. Do naší redakce ale dostáváme velké množství nejrůznějších žádostí zveřejnění informací o koncertech, výstavách, přednáškách, bohoslužbách, představeních, rozhlasových i televizních relacích, o nově vydaných knihách, CD, DVD... Abychom mohli zachovat původní zaměření našeho webu a nezahlcovali naše čtenáře velkým množstvím informací, musíme bohužel zveřejňování takovýchto informací omezit. V ojedinělých případech (např. při pořádání hromadné akce) nabízíme flexibilní formu "mediální spolupráce", kdy lze pro společnou věc spojit síly a informační kanály. "Mediální spolupráci" provozujeme vždy po oboustranné domluvě a je nutné začít ji dohadovat minimálně 6 měsíců před pořádáním akce (z důvodů plánování a synchronizování volné kapacity našich webů).   Níže uvádíme několik variabilních podkladů k jednání o vzájemné mediální spolupráci.

Ze strany vira.cz (ev. pastorace.cz) nabízíme

1/ Články o akci v sekci Aktuality (+ logo ev. fotografie + odkazy na FB, Youtube…). Článek a obrázky dodá organizátor akce, redakce webu vira.cz má právo redakční úpravy. Pořadatel akce má právo korekce takto upravených článků.

2/ Umístění reklamního banneru „čtverce“ cca 160× 160 bodů nahoru do pravého sloupce vira.cz a pastorace.cz po dohodnutou dobu. (Reklamní banner dodá pořadatel akce ve formátu JPG, PNG, nebo GIF o velikosti max. 70 kB.)

3/ Ev. zařazení informací o pořádané akci do našich pravidelných infomailů (přes cca 20 000 přihlášených odběratelů).

Recipročně od pořadatele partnerské akce očekáváme:

1/ Umístění loga vira.cz na všechny tiskoviny spojené s akcí (plakáty, letáky, programy, zpěvníky, atd.) Logo dodá redakce webu vira.cz. Rozměry vytištěného loga by neměly být menší než 32×8 mm.

2/ Umístění několika krátkých spirituálních textů do tiskovin akce (do programu, do zpěvníků) s označením: „Převzato z webu www.vira.cz – Víra na internetu“ + logo webu. Texty by mohly být umístěny např. vždy ve sloupečku na okraji stránky... Jde o texty do cca: 500 znaků (možno upravit). Texty dodá redakce vira.cz.

3/ Umístění ikonky (banneru) webu www.vira.cz na viditelné místo na první obrazovce webu akce.

4/ Viditelné umístění loga (plachty) www.vira.cz v místě konání akce (např. pódium a předsálí atd.). Plachty dodá redakce webu vira.cz, umístí ho a navrátí pořadatel akce. Počet a velikost plachet je věcí dohody.

5/ Označení www.vira.cz jako „Hlavního mediálního partnera akce“, a to na všech zveřejňovaných místech. Pokud by bylo více „Hlavních mediálních partnerů“ ať je www.vira.cz uvedena jako první v pořadí a v tiskovinách ať má největší logo v porovnání s logy ostatních mediálních partnerů (alespoň 1/3 – 1/2 prostoru pro mediální partnery). Event ať je vira.cz označen jako „Hlavní internetový mediální partner“.

 

V případě zájmu se obraťte na vedoucího projektu, anebo na správce projektu

 

 

 

logo Vira.cz barevnélogo Vira.cz černobílé

Tisk   |   Poslat odkaz známému

[nahoru]

 Odkazy 
 na jiné weby

 Papež František 

 Dominik Duka

 Miloslav Vlk

 Vojtěch Kodet 

 Tomáš Halík

 

iEncyklopedie: on-line slovník

víry čerpat
sílu k životu.
Vira.cz

Najdete nás na Twitteru:

 


 

Obsah vira.cz dle abecedy:

A  B  C  D  E  F  H  I  J 
K  L  M  N  O  P  R  S 
T  U  V  Z  číslice

Náhodný tip

Nemoc a jak se s ní vyrovnat
Najednou je všechno jinak. Zeď nemocnice nás začala oddělovat od světa, ve kterém...





Mapa webu  |  NETservis s.r.o. © 2016

© 1998 - 2016 Vira.cz | Mobilní verze